Cosul este gol
Conectează-te ca să te putem notifica când primești un răspuns
Schimbarile lumii de azi au capatat o viteza ametitoare, iar incrementalismul nu ne mai ajuta. Pe timp de furtuna, trebuie sa alergi chiar si numai pentru a-ti mentine pozitia. A actiona “in afara cutiei” inseamna, in afaceri, a rupe limitele schimbarilor minore, treptate si modeste. Suntem indemnati sa evadam din “cutie” si sa facem saltul spre o performanta de exceptie, iar pentru asta avem nevoie de Gandire triangulara – trei strategii de gandire, cele mai importante din setul celor opt propuse de autor: crearea viziunii asupra saltului, acumularea de know-how relevant si recurgerea la gandirea creativa. John O’Keeffe poseda o experienta ampla in marketing si management, acumulata in diferite regiuni ale lumii. Are un masterat in inginerie chimica de la Universitatea din Cambridge. Si-a inceput cariera profesionala prin infiintarea unei firme in Orientul Mijlociu, dupa care a ocupat mai multe posturi manageriale in diferite mari companii, ajungand pana la pozitia de Vicepresedinte de Grup la Procter & Gamble. In prezent, O’Keeffe ofera consultanta si participa la conferinte si seminare internationale ca orator invitat. “O carte vie, curgatoare, care va va face sa va intrebati intruna unde puteti gasi in munca dumneavoastra o oportunitate de a gandi in afara cutiei. Iar daca acest lucru va aduce macar o singura idee buna, inseamna ca timpul petrecut citind aceasta carte s-a dovedit mai mult decat rentabil.” Sumantra Ghoshal, Profesor de Leadership Strategic, London Business School “Cartea Afaceri in afara cutiei a devenit lectura obligatorie pentru toti oamenii nostri din aria creativa. Pozitiva, optimista, credibila si accesibila. Nemaipomenita ca lectura de duminica… m-a facut sa ma ridic din fotoliu si sa fug la serviciu!”Kevin Roberts, CEO, Saatchi and Saatchi
Nici o postare găsită