Cosul este gol
Conectează-te ca să te putem notifica când primești un răspuns
Administrategie. Obtinerea succesului personal in managementul administratiei publice Daca esti managerul unei organizatii din sectorul public – o scoala, un spital, o institutie culturala, o agentie guvernamentala locala sau centrala –, felicitari! Ai ocazia unica sa influentezi lumea, iar Administrategie este un ghid practic care te va ajuta sa profiti la maximum de aceasta ocazie. Adunand numeroase cercetari din mai multe agentii guvernamentale din Europa Centrala si de Est, inclusiv din Romania, si prezentand cele mai bune practici in domeniul managementului public din lume, cartea ofera, pas cu pas, sugestii utile in privinta modului in care poate fi condusa cu succes o agentie guvernamentala, in timp ce managerul isi poate construi si propria cariera profesionala. Administrategie este, de asemenea, o invitatie de a regandi unele paradigme foarte vechi ale administratiei noastre publice. A cladi un spital eficient, a pune umarul la dezvoltarea unei tari sau a unui oras, a sustine economia pe drumul ei spre competitivitatea globala sunt provocari care necesita existenta unor strategii bine elaborate si a unor echipe de angajati creativi, talentati si energici. Este in interesul nostru ca institutiile publice sa aiba, in mod strategic, scopuri precise si o cultura organizationala profesionista, astfel incat munca in administratia publica sa-i atraga pe cei mai pregatiti si pe cei mai inteligenti. „Aceasta carte este un ghid practic pentru initierea reformei administratiei publice in Europa de Est, care ii motiveaza pe manageri sa-si stabileasca precis valorile publice si, in acelasi timp, sa-si dezvolte cariere personale si sa impulsioneze dezvoltarea carierelor membrilor echipelor lor. Autorii preiau idei de succes din afacerile private ce activeaza in industrii bazate pe infrastructura de cunostinte, dar subliniaza valorile distincte si recompensele lucrului in serviciul public din tari in care ganditorii strategici pot realiza multe lucruri bune.“ Susan Rose-Ackerman, profesor de drept si stiinte politice la Yale University, codirector al John M. Olin Center for Law, Economics, and Public Policy „Nu sugerez ca recomandarile din aceasta carte ne vor oferi solutii simple la toate problemele noastre de guvernare. Aceste probleme sunt atat de adanc inradacinate, incat trebuie sa fim precauti fata de oricine propune remedii simple. Cu toate acestea, aceasta carte reprezinta un demers concret si bine gandit in directia corecta si poate ca este tot ceea ce putem spera in prezent.“ Grigore Pop-ElecheS, profesor de politica si afaceri publice si internationale la Princeton University „Administrategie este o carte inteligenta care transmite un mesaj important: strategia guvernamentala ar trebui si poate functiona la fel ca o strategie de business. Viziunile importante de la varful unei institutii trebuie sa se traduca in schimbari la nivelul motivatiilor si al comportamentelor in cadrul intregii organizatii. Aceasta carte va arata cum se poate intampla acest lucru.“ Anne-Marie Slaughter, presedinte si CEO, New America „Este dificil pentru orice manager, public sau privat, sa elaboreze o viziune, insa este si mai greu sa-si dea seama cum sa o puna in practica si cum sa faca acest lucru pentru a-si atinge scopurile in viata. Acest fapt este dovedit de numeroasele rapoarte ignorate ale consultantilor, precum si de stagnarea multor cariere ale birocratilor. Aceasta carte unica furnizeaza sfaturi valoroase atat pentru formularea si realizarea deciziilor guvernamentale, cat si pentru obtinerea de beneficii in urma luarii acestora. Fiecare functionar public ar trebui sa o citeasca.“ Michael E. Levine, profesor la NYU si fost decan al Yale School of Management